Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Μαθητές και προσφυγικό ζήτημα...

 
Tο ελληνικό σχολείο, μαθητές και δάσκαλοι, διδάσκουν ανθρωπιά και αλληλεγγύη προς τους πρόσφυγες!
Είναι εντυπωσιακό πως καθημερινά βλέπουν το φως βίντεο από σχολεία ανά την ελληνική επικράτεια που έχουν θέμα τους το προσφυγικό ζήτημα. Μαθητές από νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια γυρνάνε ταινίες διδάσκοντας επί της ουσίας, και θυμίζοντας σε μερικούς, την ιερότητα ενός πρόσφυγα...
Οι μαθητές μαθαίνουν στις τάξεις ότι οι Έλληνες έχουν υπάρξει και πρόσφυγες και μετανάστες, ακούν για τον σπουδαίο Ευριπίδη που ύμνησε την τύχη των γυναικών της Τροίας (βαρβαρικό φύλο) στις "Τρωάδες", διαβάζουν για τους Έλληνες μετανάστες ανά την υφήλιο και τους πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία...
Και οι ίδιοι μαθητές απαντούν στο ερώτημα "Πρέπει να βοηθήσουμε;"
- Γιατί;
- Γιατί ο πόλεμος δεν σε ρωτάει!
-Γιατί ο πόλεμος δεν κάνει διακρίσεις!
-Γιατί και εγώ μπορεί να βρεθώ στην ίδια θέση!
-Γιατί και εγώ ήμουν στην ίδια θέση!
-Γιατί δεν μου αρέσουν τα παιδιά χωρίς χαμόγελο!
-Γιατί είμαι άνθρωπος και γιατί στους ανθρώπους όπως και στα μόρια η συμπεριφορά μας μάς ορίζει το τι είμαστε!!!


Περάστε το ποντίκι πάνω από τις φωτογραφίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου